Nedelja 24. 11. 2024.
Beograd
160
  • Novi Sad
    170
  • Niš
    140
  • Kikinda
    160
  • Kraljevo
    150
  • Kruševac
    150
  • Leskovac
    150
  • Loznica
    140
  • Negotin
    190
  • Ruma
    170
  • Sjenica
    120
  • Vranje
    130
  • Vršac
    140
  • Zlatibor
    140
  • Zrenjanin
    170
151
Ponedeljak 24.10.2011.
22:23
Vestionline #Commented 45 and 46 rows # #Changed code from 45-46 A
Lider naprednjaka Tomislav Nikolić ubeđen je da neće biti koalicije SNS i DS, čak ni u slučaju da veliki broj pripadnika njegove stranke tako odluči.
Ponedeljak 24.10.2011.22:46
vecito drugi...neuspeli sad a verujem da nece uspeti, politicki je unisten... najezim se od svih ovih lica koji su uvek, ama bas uvek lagali i slagali...
Ponedeljak 24.10.2011.23:05
Nisam sipmatizer SNS-a, ali mislim da ce se oko njih okupiti glasaci koji hoce promene,i zato sto je na sledecim izborima za i protiv zutih, glasacu za njih. Kada zuta bagra jednom ode se vlasti, nece se nece vratiti, e tek onda mozemo da glasamo svako za stranku ciji nam je program najblizi. Do tada moramo svi da se ujedinimo kao 1 iza SNS-a i da menjamo!
Ponedeljak 24.10.2011.23:09
Ja jesam simpatizer, gotivim ljude, ali nisam clan, uvek ih podrzavam, jer mi se svidja njihova politika. Ali kazem uvek, ako na ne budu ni oni valjali menjacemo, icemo dalje, jer mislim da ove zute bagre ne moze niko biti gori, tako da ajmo za pocetak da se ujedinimo pa da njih sklonimo, a posle cemo lako!!!
Ponedeljak 24.10.2011.23:23
E nemoj to radikalsko etikatiranje na meni da primenjujes! Nisam simpatizer naprednjaka, ALI SMATRAM DA JEDINO SNS MOZE DA POBEDI DS I NJEGOVE SATELITE! Daj da nekad nesto i od tebe pametno da cujemo na ovom portalu, a ne samo da provociras radikalskom doktrinom!
Ponedeljak 24.10.2011.23:48
Mislim da je ljudski da se covek izvini kada pogresi, ali mu je na mestu svo sto je napisao,s toga, s kojim povodm trazis izvinjenje? Lepo je covek rekao da samo SNS moze da pobedi ovu vlast, i to je tacno....
Utorak 25.10.2011.00:00
Vidi "pametni"...radikali znaci isto sto i SRS. Ako i sada ne shvatas povod za izvinjenje onda vidi da nisam iza coska.
Ponedeljak 24.10.2011.23:09
Pa potpuno je nemoguce da se ove dve partje ujedine posle izbora. Clanovi su im iz potpuno razlicitih sredina. DS-ovci su vecinom lopovi sa desetogodisnjim stazom,a preleteli su iz raznih partija, a SNS-ovci su vecinom mladji ljudi kojima je ovo prva partija sa kojom ocekuju da rese svoje kao i drzavne probleme.
Ponedeljak 24.10.2011.23:11
Slazem se potpuno sa tobom, mladi kadrovi koliko sam videla su veoma uceni i vredni ljudi! Ovi iz DS-a mladi kadrovi, ne znaju dve recenice da nauce da procitaju, a kamoli napamet da ih nauce, a sto ne znaju da hodaju, strasno, ona mala Sladja je sramota za omladinu DS-a.
Ponedeljak 24.10.2011.23:26
....vidim da si mlada i perspektivna...glasacu samo i skljuchivo za tebe na listi sns-a....nema boljeg agit-prop-a od blistavih zuba i sjajne kose....nikoga ne zanima ono ispod kose.....
Ponedeljak 24.10.2011.23:38
Hvala na komplimentima, mlada bas i nisam, decu imam, ali kompliment mi prija, iako si rekao da nemam nista u glavi, nema veze hvala i za to... a da bi sudio o nekome treba prvo da ga upoznas, pa onda mozes da pricas!
Utorak 25.10.2011.01:01
U SNS-u je veliki broj ljudi, od onih sa osnovnim obrazovanjem do istaknutih intelektualaca kojima je zajedničko to što su pošteni i časni ljudi, svakim danom je sve više simpatizera, neopredeljenih i razočaranih građana koji vide u SNS jedinu nadu za promene u Srbiji!
Ponedeljak 24.10.2011.23:20
Polako, pokazace u kampanji sav svoj potencijal, ne vredi zutima prljava kampanja koju vode (cak i ovde),a radikalci kojima ceo svet smeta, osim Rusije (nesto se ne secam da ih je Putin podrzao kao naprednjake), nisu vredni pomena, oni idu ispod 5%...
Ponedeljak 24.10.2011.23:11
Izvini, a moram da ti kazem da si poprilicno naivna. Na politickoj sceni Srbije ja nevidim ni jednu stranku koja bi dobila moj glas. Mogu samo da kazem narodnim jezikom, KUKU nama gradjanima Srbije. Za mene licno, Toma je najvec trenutno ponudjeno zlo u Srbiji, gde mi nebih bilo dovoljno ovih 700 karaktera da navedem koliko je puta slagao. PS: Tomin sramotni straj gledju nije bio zbog tvoga, moga tj nasoga narodnoga dobra, nego zbog Telekoma.
Ponedeljak 24.10.2011.23:14
Mozda jesam naivna, ali ja imam svoje misljenje, i svako ima pravo da to isto iskaze! Tako sto ti imas pravo da sedis i ispijas to svoje pivo i da glasas za svog miljenika, sto u ovom slucaju mislim da je LSV iako kazes da nemas stranacko opredeljenje, ali dobro!!!
Utorak 25.10.2011.00:18
Eto ti ga sad, cini mi se da si licno nesto shvatila da nekazem da si uvredjena iz moga predjasnjoga komntara. Daleko sam ja od nekoga ko ispija pivo, rec je o studentu, koji takodje kao sto si sama kazala iznosi misljenje na ovaj nas politicki cirkus. Voleo bih da se neko u Srbiji pojavi koji bi dosao i obecao u izbornoj kampanji malo, ali da to malo ispuni, a nikako ovaj desetodgodisnji cirkus, obecavaju kule i gradove a na kraju jedno veliko nista. Voleo bih zbog Srbije, zbog sebe, da SNS nesto nabolje promeni, al ce pre biti da je Velja, Vulin, Karic, Beko, Toma za Srbiju jedno neliko Nista.
Utorak 25.10.2011.01:09
Kad je Tomislav Nikolić počeo da se bavi politikom ti nisi bio ni u planu ili si se možda te godine rodio, tako da ne bih rekla da možeš da pamtiš to što tvrdiš. Druga stvar, kako ti možeš da tvrdiš da će to za Srbiju biti jedno veliko ništa, ako čoveku ne pružiš šansu? 11 godina je na političkoj sceni ista priča i isti ljudi koji su nas doveli do ove situacije u kojoj više niko ne vidi izlaz. Ako je tebi dobro, danas ok, poštujem. U tom slučaju si definitivno LSV ili DS, no nebitno. Poenta je da su promene neophodne! Ako ne bude valjao SNS lako ćemo to promeniti! Ne možeš u samom startu nekog otpisati!
Utorak 25.10.2011.01:34
Jedna od mnogi cudnih stvari kod vas koji podrzavate SNS je ta, zasto nekoga ko nepodrzava SNS vidite kao DS ili jos gore mene sa nekakvim LSV (koja je to stranka, ali stvarno). Ja iskreno nepodnosim ni jednu pariju u Srbiji, nijednog politicara negotivim, jer su se svi izmenjali na vlasti i svi su doveli Srbiju na prosijacki stap. Oko Tome, stvarno nebih puno jer nezasluzuje, proziran je kao bistra voda. General Delic, koji je napustio SNS i vratio se u SRS, a koji je znamo svi kako plakao na spominjane Srbije, je jedan od dokaza da u SNS nem sadrzaja za bolje sutra Srbije.
Utorak 25.10.2011.01:49
Iz prostog razloga što je jedino njima danas dobro u svakom smislu. Ako si Novosađanin onda to isto važi za LSV, ali na nivou Vojvodine! Ne bih da polemišem dalje zaista, svima je sve jasno! Drago mi je da ti je lepo u životu i u ovoj Srbiji kakva jeste danas, to je nadasve uspeh! Lep pozdrav i svako dobro!
Ponedeljak 24.10.2011.23:19
steta sto si se skroz povukao iz javnog zivota. Da nisi, video bi koja je jedina opcija u Srbiji, a to nije DS. Bolje da izadjes na izbore i pomognes ovom jadnom narodu da izabere najboljeg. I nije kuku ako Toma pobedi, jer je uz njega sada najposteniji deo Srbije, Ujedinili se da skinu ove izdajice, americke sluge
Utorak 25.10.2011.00:27
Za ime boga, pa Ljubisa Buha Cume je X puta prozivo Velju Ilica stim da je najveci lopov u Srbiji. Jeli mozda odraz njihovog postenaj Beko, Karic...hahaha...kopka me ponekad, sta se desav sa svescu naseg naroda, zar tako brzo zaboravljaju...SNS je prosarana nepostenjem uzduz i popreko sa ovim svoim clanovima i koalicijama.
Utorak 25.10.2011.01:18
Карић какав је да је постао је жртва ДС само зато што није желео да им плаћа харач. Све знамо какве су се сцене догађале у згради телевизије БК. Изманипулисан и ојађен као и народ Србије.
Ponedeljak 24.10.2011.23:28
Hoces molim te, da pojasnis taj tvoj postscript? Zasto sramotni, i zasto zbog telekoma? Moram priznati da te nebuyloze prvi put cujem? Sramotno je to kako su zuti dosli na vlast,s puskama u rukama predvodjeni Legijom,Cumetom,Bagzijom,Peconijom i ostalom ekipom, i sto za to niko nije odgovarao! Sramotno je to sto je Nikolic upozoravao na sve ovo sto nas je snaslo i sve sto nas ceka, i sto je strajkovao, sto nije hteo da pozove narod da rusi Beograd? Sramotno je to sto nije hteo da udari Srbin na Srbina? E moje dete.....
Ponedeljak 24.10.2011.22:47
muzika i alkohol,spajaju ljude..nemoj biti smesan.on sa srednjom skolom da nas spasi.jel si corav bre..jel on ima glavu da vodi Srbiju...NE.ziveli
Ponedeljak 24.10.2011.22:57
Milos Obrenovic je bio nepismen , pa nas oslobodio od turaka, dok ovi tvoji pozavrsavase megatrendove i singidunume, a upropastise vise od turaka!
Ponedeljak 24.10.2011.22:54
Izleda da je nama Srbima sudjeno, da uvek ima takvih kao sto si ti pametnjakovica koji govore da nam je sudjeno da stanemo svi ispod jedne sljive.
Ponedeljak 24.10.2011.22:55
Bolje i da ne bude u vlasti nego da ispadne licemer prema svojim biracima... To je posle izbora uradio DS.. Deset godina pricali jedno, a posle izbora to vise ne vazi..
Utorak 25.10.2011.03:30
Ako rezultati izbora budu takvi da ne moze da se oformi vlada,moze se dogoditi da SNS ipak napravi koaliciju sa DS pravdajuci se visim razlozima kao ne moze Srbija biti bez vlade u ovim teskim trenucima kada se radi o opstanku,i bla bla. Ako bi se desilo tako,izbori bi se morali ponavljati,a za to vreme da na vlasti budu najbolji iz svih partija procentualno, po broju glasova. Veoma je vazno da se izbori strog kontrolisu i ne dozvoli CESIDU da broje glasove,jer ce Tadici glatko imati vecinu,ako ih ovi broje u mraku.
Ponedeljak 24.10.2011.22:40
Bitno je da narod veruje Tomislavu Nikoliću i SNS da može, hoće i ume da podigne Srbiju iz blata u koji su ga bacili Boris Tadić, DS i njegovi što javni, što tajni koalicioni partneri.
Utorak 25.10.2011.00:28
Normalno. DS ce polako svi poceti da napustaju jer je to prakticno brod koji tone, a pacovi sve to prvi napustaju.
Ponedeljak 24.10.2011.22:43
Демократска власт нас је за ових десет година толико упропастила и учинила зависним од ЕУ да Србија данас нема много избора са киме ће сарађивати. У интересу Србије је да сарађује са свима, али прво се морају одредити неке црвене линије преко којих не можемо прећи, најбољи пример нам може бити Русија. Они сарађују и са ЕУ и са Америком у стварима где имају користи за себе, а где немају раде по ономе како њима највише одговара.
Ponedeljak 24.10.2011.23:21
Problem je u tome sto Srbija ne saradjuje sa Zapadom, nego se prema njima postavlja podanicki. Tek kad se uspostavi saradnja sa alternativama i jasnim ciljevima koji nisu neke imaginarni datumi i kandidature, moze se razgovarati o drzavi u pravom smislu te reci.
Ponedeljak 24.10.2011.22:45
toma je iskren politicar,zasto bi isao u koaliciju sa onima koji su nas doveli u ovako losu situaciju
Utorak 25.10.2011.11:08
Potpuno se slažem. Ne verujem da je ikako moguće da neko sroza svoj ugled time što bi ušao u koaliciju sa strankom koja je uništila Srbiju.
Ponedeljak 24.10.2011.22:45
Izgleda da je Nikolic jedini politicar iz opozicije koji je jasno rekao da sa strankom koja nam upropastila zemlju, ne zeli koaliciju na nivou mesne zajednice, kamoli da vodi drzavu!
Ponedeljak 24.10.2011.22:50
Jedini koji je rekao, a svi ostali iz opozicije se lizu sa DS-om, pa onda dodju kod SNS-a , fakticki gledaju gde ce izvuci korist! POsle ce traziti neku sitnicu da dobiju da se zasite sa nekim javnim preduzecem, i to ce im biti dosta!
Ponedeljak 24.10.2011.23:00
Sve stranke iz te opozicije su se lizale sa ds-om, od LDP-a(koji je fakticki pozicija), preko DSS-a koji je sa zutima bio u 2 vlade (pa sto ne bi i opet?), a o radikalima, necu ni da pricam,njih su zuti kupili sa mestima u upravnim odoborima javnih preduzeca!
Ponedeljak 24.10.2011.23:06
Lizu se bre i dan danas, Ceda prica kao nekce sa DS-om, a do juce su podrzavali sve sto Boris kaze! A DSS-oni su prica za sebe, kad kazem DSS, nesto se odmah setim Kolubare....i ostalih preduzeca koja su prosla na slican nacin kao i Kolubara!
Ponedeljak 24.10.2011.23:08
Sve te stranke koje si navela, bi se opet lizale sa ds-om, a verovatno i hoce,cim bi im ovi ponudili sudelovanje u vlasti! Sva sreca pa narod vise ne moze i nece da trpi crveno-zutu koaliciju!
Ponedeljak 24.10.2011.22:47
Srbiji su stvarno potrebni izbori. Ne radi izbora nego radi promena. A to znači da je koalicija SNS – DS nemoguća. Verujem da naprednjaci mogu mnogo toga dobrog da urade posle izbora.
Ponedeljak 24.10.2011.22:53
Tako su i govorili za DS i SPS,nikad skupa,kao smrtni neprijatelji.A kad je došlo da se dele fotelje onda ispadoše najbolji prijatelji.Tako da ove price više ne mogu obmanuti narod.
Ponedeljak 24.10.2011.22:49
Tako bi i trebalo da bude, vise od pola ljudi koji su za SNS razocarace se ako naprave koaliciju sa DS-om, strankom koja je 12godina pokazala da nije u stanju nista da uradi dobro vec samo da prodaje i unistava.
Ponedeljak 24.10.2011.22:59
A kakve ce konsekvence imati, osim sto ce im biraci biti razocarani a oni na vlasti? Koliko je biraca i ucesnika u varvarskom rusenju 5-og oktobra razocarano, pa je tadic i klika jos uvek na vlasti i uspesno rade protiv Srbije?
Ponedeljak 24.10.2011.23:18
Tadic i DS vladaju iskljucivo zahvaljujuci prevari Dacica, koji je u kampanji kacio Miloseviceve slike i pustao njegove govore po mitinzima, a posle je prevarivsi birace usao u vlast sa onima koji su Milosevica isporucili Hagu. Dakle, vlast bez principa, bez casti, bez morala, i takva vlast se jednostavno MORA zameniti, po svaku cenu.
Ponedeljak 24.10.2011.23:38
Svaka čast na komentaru pravo u centar... to je cela istina da je Tadić na vlasti zahvaljuići Dačiću a sada toga neće biti jer ti koji su bili sps su protiv ds i daće svoj glas drugima...opoziciji
Ponedeljak 24.10.2011.22:53
Bas ovo zaricanje je vise nego sumnjivo. Ubedjen sam u postizbornu koaliciju SNS-DS ili obratno, iz jednostavnog razloga posto i jedni i drugi idu u Brisel i strane ambasade u Bg po misljenje. Znaci dve partije koje imaju i rade za istog gazdu. To je realnost na nasu zalost. A Tomi porucujem: ne cekaj da te tadic pozove u vezi KiM, daj resenje odmah bez njega, situacija je hitna, a narod ce to umeti da ceni i nagradi. Osim ako nije to marketinsko-propagandni-predizborni trik? "lopta je na tvojoj polovini Tomo".
Ponedeljak 24.10.2011.23:57
A ti si taj koji je sa jos 100 omladinaca ds-a lepio plakate po Novom Beogradu, i to sve uz podrsku murije? Jutros vidim kod arene su vam poskidali sve plakate....ccccccc
Utorak 25.10.2011.00:29
Nisam rekao da nisi, citiracu sam sebe da bih ti olaksao:"A ti si taj koji je sa jos 100 omladinaca ds-a lepio plakate po Novom Beogradu, i to sve uz podrsku murije?" Radikalci i zuti su se udruzili po sistemu, neprijatelj mog neprijatelja je moj prijatelj,saradjujete u upravnim odborima sto ne bi i na terenu! Ili ti je sve ovo sto sam napisao komplikovano? Kud ja nadjoh da se objasnjavam sa radikalcem......
Utorak 25.10.2011.00:41
Ma ti nisi u stanju da se objasnjavas ni sa svojim deckom a kamoli sa radikalcem...kad ga pronadjes :D))))))))))))))))))))))))))))))
Ponedeljak 24.10.2011.23:13
To u sta ti ubedjen nema nikakve logike. SNS ima dovoljno glasova da sa jos dve manje partije formira vlast, i nikakva velika koalicija u ovom trenutku im ne bi odgovarala.
Ponedeljak 24.10.2011.22:59
Zli jezici mogu da pricaju sta hoce, al' SNS ni po koju cenu, ni po kojoj matematici nece biti u koaliciji, mozda su to necije puste zelje, ali dzaba vam sve, Toma, Vucic, SNS su najbolji, a vi iz DS-a, Dveri, SRS i ostali, navalite da kritikujete ovaj moj post :)...
Ponedeljak 24.10.2011.23:16
Pa mogu samo da kritikuju, ali realnost je takva. Jedino SNS sustinski ima snagu da promeni rezim, i svako ko se tome protivi radi za vlast, direktno ili indirektno, svesno ili ne.
Ponedeljak 24.10.2011.23:46
Ma kritike uvek dolaze iz iste Saperove kuhinje, sve druge manje partije koje to rade su produzena druga DS-a.
Ponedeljak 24.10.2011.23:38
Hahaha, dobro si im i rekao, jer kod njih ima toliko mrznje i zavisti, da je to strasno. A svi u kritikama imaju istu matricu.
Ponedeljak 24.10.2011.23:09
mora da se menja pa kako bude ovi su dokazali da ne vrede ni za klinac
Ponedeljak 24.10.2011.23:20
Kažu za Tomu da je večiti drugi, ali njegova stranka uživa najveće poverenje građana i vreme je da povede državu. Slažem se da ćemo i njih menjati ako se ne pokažu dobro ali sada je najbitnije skloniti najnesposobniju i najkorumpiraniju vlast, a za to ima snage samo SNS.
Ponedeljak 24.10.2011.23:33
Naravno, svaka vlast mora da bude smenjiva i mora da ima alternativu. Politicki monopol je prevazidjena kategorija, i prilicno stetna za svaku drzavu.
Utorak 25.10.2011.10:15
ziveo...i ne pishi protiv rezima...radi gumica....a ovo je shatro "objektivan" list....mogu li da se tako izrazim redakcijo?....ili preterujem?....hvala na "slobodi" rechi....i.... p.s. nismo svi jednaki pred zakonom informativne cenzure....ali nemoj nikome da kazesh.....
Ponedeljak 24.10.2011.23:42
Vlast bi trebala da raspiše izbore. SNS je jedina stranka kojoj je stalo do sopstvenog naroda i države. DS i SNS nemaju nikakvih dodirnih tačaka. SNS je stranka brani interese sopstvenog naroda a DS nas uništava. DS je nesposoban da pregovora sa evropskim i svetskim zvaničnicima, SNS može da pregovara i sarađuje i sa istokom i sa zapadom.SNS zastupa interese sopstvenog naroda i države, SNS je stranka koja je nastala iz naroda. Raspišite izbore pod hitno.SNS je stranka koja može da nas izvuče iz krize.
Ponedeljak 24.10.2011.23:52
Apsolutno, DS je po svemu ovome partija proslosti, kojoj bi opozicija u stvari i dobro dosla, jer bi se ocistili od kriminala koji trenutno vlada u njoj.
Ponedeljak 24.10.2011.23:57
Apsolutno se slažem sa ovim komentarom. DS-u bi opozicija zaista dobro došla da se očiste od kriminala koji momentalno vlada u njoj. Bravo za komentar. To je, ujedno, i nada za Srbiju!
Ponedeljak 24.10.2011.23:52
Za stranacka prepiranja pljuste komentari, a kada se radi o prioritetnim pitanjima i podrsci Srba na KiM, onda nije takav odaziv. Posle se cudimo zasto je takva situacija kakva jeste? P. S ovo je samo zapazanje
Ponedeljak 24.10.2011.23:56
Ne bih se slozio, upravo SNS pokrece niz pitanja u vezi sa juznom pokrajinom, i konstantno vrsi pritisak na vlast da nam konacno kaze kakav je plan, i sta ce se sve preduzeti povodom trenutne krize. Takodje SNS redovno obilazi nas narod dole, pomazu koliko mogu, i finansijski, i ljudstvom na barikadama, ali o tome nakada necete cuti ni reci u rezimskim medijima, jer vlast pokusava da i sve ostale prikaze kao iste poput njih.
Ponedeljak 24.10.2011.23:55
Možda je došao trenutak da večiti drugi postane prvi, možda su se stekli uslovi za takvo nešto. Neko mora formirati vladu, možda baš ovaj večiti drugi, zašto bi to bilo nemoguće? Ponekad je potrebno dugo čekati da se nešto dobro desi..tako je u životu, tako je i u politici, brojni su primeri iz istorije da je neko potpuno neočekivano osvojio vlast, ponavljam - večiti drugi može postati prvi, zaslužio je!
Utorak 25.10.2011.00:01
Vecito drugi je to bio u jednoj drugoj stranci, sa mnogo i previse prepreka da bude prvi, a sada kada je u pitanju nova opcija, nema vise nekakvih sansi da ga neko pretekne, i da podmece nogu. Svesno se polako menjaju stvari.
Utorak 25.10.2011.00:10
tako je, večito drugi je bio u stranci koja nikada nije imala koalicioni potencijal, dok sa ovom novom opcijom lagano postaje sve drugačije i SNS postaje prihvatljiv i za ogroman deo srpskog naroda, a od njega neće bežati ni druge stranke u Srbiji kao što su bežale od Nikolićeve prethodne stranke, i neće niko bežati i kada je o evropskim zemljama reč, od prethodne stranke su bežali i oni, sada je sve drugačije, uspeh i vlast su na dohvat ruke. Nikolić je čekao predugo u pogrešnom redu, sada je promenio red, ne mora više da čeka, i poništiće zluradu etiketu večitog drugog mesta! Da, polako sve može biti izmenjeno.
Utorak 25.10.2011.00:20
Upravo zato ce SNS odneti mnogo ubedljiviju pobedu od ocekivane, jer nema vise straha, i sirenja panike zbog eventualnog njihovog dolaska na vlast.
Utorak 25.10.2011.00:32
Ne vidim razlog zasto bi neko protracio toliki politicki potencijal i podrsku naroda sklapajuci beznacajnu koakiciju sa DS-om? SNS treba da vlada sama uz pomoc manjinskih stranaka.
Utorak 25.10.2011.00:35
Mislim da je tu priču o eventualnoj koaliciji sa Demokratskom strankom plasirao upravo DS, ne bi li odvratio ljude koji su spremni da podrže SNS, predstavljajući ih kao nekog ko će obmanuti građane Srbije i ko je u suštini isto loš koliko i oni, a tako razočarani ljudi ne izlaze na izbore, što je ustvari jedini cilj DS za predstojeće izbore! Što manja izlaznost - to bolje po njih!
Utorak 25.10.2011.13:10
Naravno, i zato je vazno da svi oni koji nisu zadovoljni trenutnom situacijom u zemlji treba da izadju na izbore i da glasaju za smenu vlasti, kako bi se izbegle moguce manipulacije, koje se pripremaju.
Utorak 25.10.2011.00:37
Jasno je da su sve priče o navodnoj koaliciji SNS-a i DS-a smišljeno plasirane, ne bi li se dikreditovali napori naprednjaka za promenama koje su nam jako neophodne. Ovakva koalicija je prosto nezamisliva. DS i SNS ne dele iste vrednosti. DS-ove vrednosti smo već videli i osetili na sopstvenoj koži, nažalost. Ne bismo više!
Utorak 25.10.2011.00:56
Nije bilo zamislivo da Toma okrene ledja Seselju. Da se Vuk preobrazi u ovna Da Perisic spijunira za amere ......... POLITIKA JE MRTVA STVAR KOJA GUTA ZIVE LJUDE !
Utorak 25.10.2011.00:58
Tomo, da zapjevamo ako nisi zaboravio tekst? Ko to kaže, ko to laže... nije mala nije mala dok je radikala!
Utorak 25.10.2011.01:16
Mislim da jedna ozbiljna stranka kakva je SNS nikada ne bi mogla da uđe u bilo kakvu koaliciju sa DS-om. Uostalom to niko normalan ne može ni pomisliti . Postoji, na našu radost, stranka koja neće prodati svoje ideje za šaku vlasti, niti ostaviti ovaj narod na cedilu i izneveriti njegova očekivanja. Naprednjaci su pokazali i dokazali svoju vrednost, dajmo im šansu da nam obezbede bolju budućnost.
Utorak 25.10.2011.13:07
Ako bi dovoljno gradjana podrzalo SNS, ovakve bojazni i spinova ne bi ni bilo. SNS bi i onako mogao da pravi vlast sa jednom ili dve omanje partije, a ne da rehabilituje propalu glomaznu vladajucu stranku punu kriminalaca i tajkuna.
Utorak 25.10.2011.17:12
Nikolic ima veoma dobre ideje po pitanju buducnosti ovezemlje,zato mu treba dati sansu da to i ostvari,naravno bez onih koi nisu ama bas nista ucinili za boljitak Srbije.
Utorak 25.10.2011.02:38
Требамо чувати сваки педаљ земље и не дозволити да се олако са нашом територијом тргује.Косово је као и остатак наше територије део нас,део нашег идентитета и Николић је тога и те како свестан, за разлику од наших политичара на власти који су изгубили везу са реалношћу и раде само оно што им се нареди са запада.Што се тиче тe неприродне коалиције СНС-ДС, једино можемо да се ослонимо на Николићеву непоколебљивост и истрајност у његовим поступцима и речима и искрени одабир коалиционих партнера.ДС нам је показао да није доследна партија, а о томе говори њихов однос са СПС-ом,њиховим непријатељем док се нису дочепали власти, а сада коалиционим партнером када су им потребни њихови гласови
Utorak 25.10.2011.13:05
Slažem se. Postoje stranke kojima nije ništa bitno osim da se dokopaju vlasti. To su jasno pokazali i DS i SPS. SNS nije jedna od takvih. Sigurno ne bi prokockali svoj kredibilitet i svoju čast, niti izneverili ogroman broj ljudi koji veruje u njih. Zato je bilo kakva pomisao o stvaraju koalicije sa strankom koja je dovela državu na ivicu kolapsa, potpuna besmislica.
Utorak 25.10.2011.02:54
COVEK je zreo ZA ucestvovanje u PINKU ZA FARMU VELIKOG BRATA , i ona jos emisija DVORAC tu moze da vlada i caruje
Utorak 25.10.2011.05:00
To ne moze biti nikako, nema sanse, zasto bi se pruzala ruka davljeniku koji tone sve dublje, da su iole bolji pa da ih Toma spasi, al' to je najveca nocna mora koja je zadesila Srbiju, koja ako bog da jos malo nece vise biti na vlasti!!!!
Utorak 25.10.2011.13:02
Tomi to naravno ne pada na pamet. SNS je vodeca stranka u birackom teli, i svi ostali koji zele dobro Srbiji ce se prikljuciti njima u borbi protiv ove nesposobne vlasti.
Utorak 25.10.2011.05:02
A Zasto bi on to uradio da bude SNS sa Ds, kad je pobednik voleo sa gubitnikom, svi beze od luzera? A Ds ce najvise izgubiti, nece znati sta ih je snaslo, nece im biti dovoljni svi novci koje poseduje za kampanje, jer su gradjani otkrili o kakvoj strukturi ljudi se radi- NAJGOROJ!!!
Utorak 25.10.2011.10:42
Covek se zvanicno bori protiv ove vlade vec tri godine, naravno da mu ne pada na pamet da sa DS-om sklapa koaliciju!!
Utorak 25.10.2011.13:00
To su samo tracevi koje pusta vladajuca koalicija kako bi se narodu cinilo da su svi isti manipulanti kao i oni.
Utorak 25.10.2011.16:21
Pitam se da li ove price o koaliciji DS-a i naprednjaka ustvari izlaze iz kabineta predsednika demokratske stranke? Da nisu mozda redovi demokrata svesni svog konacnog rezultata na izborima, pa zele da izraze zelju za saradnjom sa Nikolicem? Ali, znamo svi da je to nemoguca misija.
Utorak 25.10.2011.10:45
Оваква коалиција би била политички погубна за обе стране, тако да је сама прича о њој бесмислена! Гласачи ни једне ни друге странке неће "опростити" уколико дође до оваквог чина... Ипак је то улица у којој се бира између леве и десне стране, а средина никако није могућа... Мислим да су све ове инсинуације само "опипавање пулса" грађана...
Utorak 25.10.2011.10:46
Ne vidim uopšte razlog za priču o navodnoj koaliciji naprednjaka sa demokratama. To su dve sasvim suprotne stranke, koje nemaju dodirnih tačaka. Postoje manje stranke koje su pokazale određeni kvalitet sa kojima je moguće sarađivati i formirati koaliciju posle izbora.
Utorak 25.10.2011.12:41
Dovoljno smo trpeli DS i želeli da ih menjamo i toliko se borimo da ih se više otresemo, pa bi bio potpuni promašaj kad bi se SNS udružila sa njima, svi principi i borba bi pala u vodu. To Nikolić zna, i verujem da će se držati svega što je ovde izjavio i mislim da definitivno zna šta radi.
Utorak 25.10.2011.12:59
Naravno da zna, pa nije on politicar od juce, SNS-u je dovoljan PUPS i SVM za vlast, oni vec imaju preko 40 posto.
Utorak 25.10.2011.13:01
O takvoj soluciji ne vredi ni razmišljati. Ljudi, zar mislite da bi Toma stavio sebi omču oko vrata lustrirajući pripadnike ove vlasti ! Ovo što je učinjeno sa Srbijom traži nečiju odgovornost , jer tek kada svi funkcioneri budu krivično odgovorni za svoj rad, tek tada ćemo biti pravna država i niko neće biti viši od zakona!
Utorak 25.10.2011.13:21
Naravno, pa ljudi ce i glasati za to da svi koji su krali u proteklih 10 godina budu procesuirani. Tu nece biti nikakvog kompromisa.
Utorak 25.10.2011.13:04
Srpska napredna stranka je jedina koja u ovom trenutku tako veliku stvar i može da učini za Srbiju! I zato samo napred!
Utorak 25.10.2011.16:20
Jedno pitanje, a vi razmislite: zasto bi Nikolic formirao koaliciju sa nekim ko ce iz ove bitke za glasove izaci kao totalni gubitnik?
Utorak 25.10.2011.16:38
Jedina sansa da DS opst bude deo vlasti je da formira koaliciju sa SNS, ali naravno SNS ni pod tackom razno nece razmatrati tu opciju, jer svima je u interesu da se vec jednom za svagda sklone sa politicke scene
Utorak 25.10.2011.16:45
Srbija ima istorisku sansu da najzad doceka promene u vlasti posle vise od deste godina patenje, a jedina stranka koja moze da skine sa vlasti DS je Srpska napredna stranaka, i zato nikakva koalicija sa njima ne dolazi u obzir.
Utorak 25.10.2011.17:11
Sa timom kao sto je DS(koji se nisu bas pokazali u najboljem svetlu) niposto ne treba ulaziti u koaliciju,pa i narod je protiv toga,zar se ne vidi?
Utorak 25.10.2011.19:25
O tome ne treba ni polemisati, siguran sam da sa DS nema koalicije, posle svega sto su uradili za svoj narod, to jest nista nisu uradili. Ne da nece imati partnera u SNS, mislim da nece uopste imati partnera...
Utorak 25.10.2011.20:21
Otkrimo sta se desava u aferama poput afere Kolesar, kofer, afere oko uglja a ne da se uhapse neki a drugi postede svi odgovrni neka budu privredeni I neka odgovaraju, vakcine su obajvljivane u svim medijima a sada je to stalo na pola.
Utorak 25.10.2011.20:46
Gradjavinska industrija je u zastoju drzavna administracija je u haosu I preglomazna a mi zaposljavamo jos novih ljudi.
Utorak 25.10.2011.20:48
Pokazimo odgovornost I resimo pitanja gradjana koliko kosta most? Kakos mo izgubili toliko radnih mesta a obecavano je toliko novih? Sta je bilo sa 1000 evra besplatnih akcija?
Utorak 25.10.2011.20:50
Umesto da se usresredimo na glavna pitanja mi glavne teme stavljamo pod tepih. Zasto se nezakazuje sednica skupstine o Kosovu? Sta radimo za gladne u Srbiji? Ima li neko odgovornost?
Utorak 25.10.2011.20:52
Sta se to dogadja sa pompeznim hapsenjima I borbama protiv kriminala? Gde su kriminalci koju trguju drogom? Ko ce njih da hapsi?
Utorak 25.10.2011.20:53
Studenti starjku, zdravstveni radnici, putari ko jos treba da pocene da strajku pa da pocne nesto da se resave?
Utorak 25.10.2011.20:55
Treba poboljsati privredu trebaju nam ozbiljne investicije vise od 250 000 ljudi je ostalo bez posla.
Sreda 26.10.2011.16:38
Ovu drzavu treba da vode casni i posteni ljudi a ne lopovi i DS ... oni pokazali sta znaju i umeju njihovo vreme je proslo

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)